czwartek, 28 sierpnia 2014

Liebster Blog Award


Hej! Mam dla was dzisiaj taki nie typowy post, a szczególny dla mnie.
Otóż zostałam nominowana do Liebster Blog Award dwukrotnie! To jest dla mnie wielki zaszczyt! Dziękuję za nominację Maggie  KLIK oraz Dominice KLIK .Jestem tym mile zaskoczona, że mój blog został doceniony :)
 Odpowiadam na pytania Maggie.

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? 
Bloga założyłam z czystej ciekawości. Byłam w ogóle nie doświadczona i nawet nie zdawałam sobie sprawy, że zajdę tak daleko i że będę go prowadziła aż do tej chwili! :D Jestem z siebie dumna że jednak postanowiłam spróbować!

2. Na czyj koncert najchętniej byś się wybrała?
Myślę , że na koncert zespołu One Republic.

3. Na co zwracasz najpierw uwagę wchodząc na czyjegoś bloga? 
Najpierw czytam pierwszy post na stronie głównej. Gdy osoba prowadząca tego bloga zainteresuje mnie swoim talentem do pisania, z ciekawości czytam następną notkę. Jeżeli ona również mi się spodoba- obserwuję! Dla mnie liczy się na blogu design oraz to czym osoba się interesuje, ale ważniejsze jest to czym dzieli się z czytelnikami, wkłada całe swoje serducho.

4. Czy prowadzenie bloga jakoś cię zmieniło? 
Myślę że tak. Na pewno jestem bardziej otwarta.

5. Jaki jest twój ulubiony zapach? 
Bardzo lubię zapach benzyny,  lakierów oraz oczywiście męskich perfumów  

6. Czy masz najlepszego przyjaciela? 
Tak, mam dwie przyjaciółki.

7. Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?
 Mama 

8. Jaka jest twoja ulubiona aplikacja? 
Nie mam jednej ulubionej aplikacji. Najczęściej używam facebook'a.

9. Jakie są trzy kosmetyczne i trzy niekosmetyczne rzeczy, które musisz mieć swoim placaku/ torbie w szkole? 
Kosmetyczne rzeczy to pomadka, grzebień, wsuwki do włosów. A niekosmetyczne rzeczy to telefon, portfel i chusteczki.

10. Jaka jest najlepsza książka, jaka kiedykolwiek przeczytałaś? 
Myślę, że jest to saga ' Szeptem'.

11. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak to na jakim? 
Tak, gram. Gram na gitarze. A kiedys jeszcze grałam na keyboardzie.

To by było na tyle pytań. Ja nie nominuję konkretnych osób. Nominuję wszystkich, którzy chcą oraz przeczytali tego posta. Życzę miłej zabawy w LBA :D

A oto moje pytania: 
1. Jaki jest twój ulubiony napój?
2. Jak nazywa się twój najlepszy przyjaciel?
3. Wierzysz w przyjaźń damsko- męską?
4. Jakiego celebrytę/ celebrytów lubisz najbardziej?
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
6. Czym się interesujesz?
7. Skąd wzięła się twoja pasja?
8. Skąd miłość do pisania bloga?
9. Kim chcesz zostać w przyszłości? 
10. Twoje największe marzenie?
11. Twój ulubiony blog?

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :)


    Nowy post http://gabigabrysia.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Ciekawe odpowiedzi;)

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super :) Bardzo fajnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam chyba z 6 nominacji ale nigdy nie zrobilam posta xd

    feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam zapach benzyny! :D ciekawe odpowiedzi tak btw. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny tag! zapraszam do siebie. Byla bym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje nominacji i nominowanym :)
    Ja niestety sie w to nie bawie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń