piątek, 8 sierpnia 2014

My room - inspiration

cześć , chyba każdy z nas ma swój mały kącik w domu w którym czuje się najlepiej czyli mowa tutaj o swoim pokoju ! Chyba każdy ma wymarzony ideał swojego pokoju dlatego też dziś postanowiłam poruszyć ten temat i pokazać wam kilka inspiracji pokojowych które mi osobiście się bardzo podobają i na pewno któryś z nich w najbliższym czasie wykorzystam ponieważ będę zmieniać mój pokój :) ! Niektórzy lubią, aby było w ich pokojach jasno, inni ciemno.Jeśli chodzi o mnie to chciałabym mieć z jednej strony jasny pokój lecz z drugiej ciemny ale wydaje mi się że postawie na ciemnym czyli na czerwonych ścianach lub fioletowych , jeśli chodzi o meble to stawiam na ciemny drewniany brąz lub biały. No i oczywiście żeby ożywić troszkę ten pokój to jakieś jasne dodatki , nie obejdzie się również bez dywanów.

Może strzele sobie na ścianę motyw dmuchawca.
Zawsze marzyłam o takim siedzeniu koło okna. Niestety nie ma szans , żebym taki miała.

                                                                                                                                                             







Komentujcie :)

16 komentarzy:

  1. Piękny każdy. :) Ja też zawsze marzyłam o tym siedzeniu, ale też niestety nie mam na to szans. ;/

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo podoba się siedzenie na parapecie okna. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie siedzenia obok okna :) Niestety też nie mam szans na zrobienie czegoś takiego :/
    Obs za obs? Odpisz u mnie jeśli się zgadzasz :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci obrazek jest cudowny :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam to siedzenie na oknie..^^
    świetne inspiracje ;)

    pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. motyw dmuchawca fajnie się prezentuje. Świetnie inspiracje;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten motyw dmuchawca!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem od zawsze zakochana w takich ławeczkach koło okna <3 *.*

    http://itssandrasworld.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te dmuchawce! Ja również zawsze chciałam mieć takie siedzenie na oknie, ale mój tata się nie zgodził ;//
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne inspiracje. Uwielbiam takie lampki na ścianie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspiracje! ja niedługo robię remont w pokoju to może coś z tego pomysłu wykorzystam ?
    Mam małą prośbę! Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki do firmy sheinside? Jest to dla mnie ważne bo dostałam możliwość współpracy i muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy, aby oni rozpoczęli współpracę z moim blogiem! Każde kliknięcie jest ważne!
    Z góry serdecznie dziękuję! Jeśli chcesz to w jakiś sposób mogę się odwdzięczyć :)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. totalnie w moim guscie <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymiana obserwacjami stary blog nie aktualny .
    Już obserwuje . Twoja kolej .
    pauljna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. siedzenie przy oknie!!! <3 Moje wymarzone miejsce :) Obserwujemy ?:) Jeśli tak odpisz na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń